Konflikthantering

Utbildningen tar avstamp i området mellanmänsklig kommunikation och konflikthantering och syftet är att du efter utbildningen ska känna dig trygg i att planera, genomföra och efterarbeta nödvändiga och känsliga samtal.   

Innehåll
Utbildningen kommer att behandla ämnen som: 

  • mellanmänsklig kommunikation
  • feedback  
  • öppenhet & tillit som process och verktyg  
  • konflikt och konfliktlösning  
  • reaktioner och försvarsbeteenden 
  • modell för ndvndiga och knsliga samtal (frberedelser, genomfrande, efterarbete)

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta oss

Johan Herneheim

Utveckling på alla nivåer går som en rinnande röd tråd genom "The muffin mans" historia. Tror på balansen mellan individens inneboende potential och kraften i kollektivet.

  • Individ-, grupp- och organisationsutveckling
  • Strategi
  • Förändringsledning

Niklas Morlin

Niklas är den humoristiska, professionella, relationsorienterade och varma lyssnaren som tillbringar sin tid i telefonen och i våra kunders olika mötesrum. Hur han tar sig dit vet ingen, och vi är mäkta imponerade. Livsdrömmen är att se världen från relingen på en segelbåt.

  • Försäljning
  • Relationer
  • Säljcoachning
  • Sonos